Відгуки:
Згідно зі статистикою, пошукові системи щомісяця отримують близько 50 мільйонів запитів, що містять слово «відгуки». Фахівці Yell проаналізували поведінку 29500000 користувачів, що відвідали сайт компанії в 2014-му році.
В результаті виявилося, що з 26 категорій самими популярними стали «Медицина», її відвідали близько 4,5 мільйонів чоловік (14% користувачів); 4000000 осіб (12% користувачів) відвідали категорію «Шопінг»; на третьому місці опинилася «Краса і здоров'я», її відвідало 2,4 мільйона осіб (8% користувачів).
Аудиторію цікавили відгуки на державні лікарні та пологові будинки, комерційні клініки, аптеки та стоматології, магазини і торгові центри, а також інтернет-магазини, а також відгуки про салони краси, фітнес клуби, SPA-послуги і т.д.
«Більшість користувачів, які шукають відгуки про компанії та послуги, приходять до нас з пошукових систем. Наприклад, споживач вводить в рядок пошуку «медичні клініки + відгуки» або «кращі автосалони Києва», щоб знайти компанію, відповідальну його вимогам. Він не шукає знижок. Люди, які читають відгуки, більше зацікавлені в якості ніж в низьких цінах. Ми не здивовані тим, що «Медицина» стала лідером в 2014-му році, так як користувачі все більше цікавляться якістю послуг в цій сфері », - розповіли співзасновники Yell Йоаким Грёнвалль і Матіас Еклеф.
Але чи можна вірити відгукам?
Відомо, що багато фірм професійно займаються розміщенням коментарів про товари і послуги, автори яких ніколи не пробували і не тримали в руках те, що рекомендують на форумах і в співтовариствах. Для того, щоб не бути обдуреним, вибирайте сайти, відгуки на яких проходять жорстку модерацію, а кількість анонімних голосів зводиться до мінімуму.
Дякую за увагу звами був ваш олюблений ToBeSmart!!!
|